Kvällpromenad

28.04.14
 
 
Kom hem för en stund sedan och ligger nu i sängen och kollar på en serie. Var ute och trallade runt med Emilia och pratade om massa kul. Idag har det varit riktigt härligt väder och då blir jag glad. Imorgon har vi engelska nationella men känner mig inte så orolig för det. Ska fortsätta kolla på serien nu, hörs! 

. . .

27.04.14
 
Heej! hoppas allt är bra med er! Jag vet att jag är sämst på att uppdatera men har inte alls haft någon lust till att blogga det senaste, men hoppas inte det håller i sig för har fortfarande massor av bilder från modevisning som jag har tänkt att lägga upp men får se när det blir, förhoppningsvis denna veckan.  Godnattt!
 
/ Irma
 

White shirt

25.04.14
White shirt
 
/Josefine



Dagens outfit

23.04.14


Byxor - Dr. Denim I Linne - Gina tricot I Skor - Nike air force



Plugg i kvällssolen☀️

23.04.14



Gokväll! Sitter i mina mysigaste mysbyxor (med katthår på haha) och pluggar lite i kvällssolen ute på ballkongen. Nu är det endast två dagar kvar innan helg vilket känns skönt. Dock tror jag att denna helgen blir en plugghelg men något kul får man väl hitta på. Ska försöka lägga upp bilder från London också, senast på fredag. Men nu ska jag gå in och sen ner i ta en dusch. Adios! 

/Josefine



4 dresses from Zara

23.04.14
 
Fyra fina & sommriga klännigar ifrån Zara. 

/Josefine

En vårdag

22.04.14

Några bilder från i söndags då jag och Emilia var ute och njöt av vädret och åt glass på L&B. 

/ Josefine

Helg

21.04.14
 
På påskafton hemma hos Madde.
I söndags på lillöa.
Idag nere i hamnen.
 
Lite bilder från helgen. Denna helgen har vart riktigt härlig! Vädret har ju varit galet bra också. I lördags på påskafton åt vi middag och så  hemma hos Madde. Igår var vi först i kyrkan och sen köpte vi pizza och åkte ut till lillöa och hade det gött, och idag köpte vi glass hälsade vi på Febe på triumf. Hoppas ni också har haft goa sista dagar innan skolan börjar igen.
 
/ Irma
 

Hemma

21.04.14
 
 Heej! Nu är jag hemma igen, hehe har vart det sen i torsdags men har inte haft tid till att blogga. Jag var alltså i Rumänien och var där med Fiskebäckskyrkans konfirmation då jag är med som hjälpledare där. Vi var där för att hjälpa till i ett väldigt fattigt område. Finns mycket mer att berätta om det, men det får bli en annan gång i så fall. Bilderna är från en dag då vi fick "ledigt" och gick upp för ett högt berg. Ha det bra!
 
/ Irma
 

Today's

21.04.14

/Josefine

In London

13.04.14
Hej! Är i London just nu och är helt kär i denna stad alltså! Vädret är helt underbart, dock känner man sig lite lagom slut i kroppen. Imorgon ska vi bl.a shoppa vilket jag verkligen ser fram imot. Kommer nog inte hinna blogga något mer efterssom att internet funkar lite sådär. Hörs! 


2 days left

10.04.14
 
Hejsan! Som ni kanske läste i Irmas senaste inlägg åkte hon och Ellen till Rumänien idag. Så jag lämnas ensam med bloggen vilket är lite opassande eftersom att på lördag åker jag till London och kommer hem på onsdag. Så det får bli en kort blogg pause. Har iallafall skrivit ett packlista och börjat packa lite. Ska försöka att åka i en så tom väska som möjligt för att kunna fylla ut den med shoppingen från london haha. Vi får se hur det blir med bloggningen men jag ska försöka att skriva något inlägg imorgon. Kram! 
 
~Dåliga outfit bilder~



På väg

10.04.14

Nu drar jag till Rumänien! Hörs om en vecka. Kraam
/Irma

Visningen

08.04.14
 
Klänning gjord av godispapper och colaburkar- av Agnes (som även är modell), Lillit och Mikaela.
 Den här är gjord av gammalt tyg, cd-skivor och soppåsar- av Beatrice (som också är modell) och Julia.
Här har vi en klänning gjord av gammalt tyg och soppåsar. Gjord av Emma och Emma och det är Jessica som är modell.
 Tilda som modell till sin och Augustas klänning som också är gjord av gammalt tyg och soppåsar och även guldknappar som ni kan se.
Den här klänningen som Theresa är modell för är gjord av soppåsar, en gammal kjol och även gammalt ty- av Tracy och Isabelle. 
 Här har vi Joyce som är modell för sin Amanda och Emmas klänning. Den är gjord av gamla gardiner och en gammal mc donalds skjorta.
 En klänning gjord av servetter, gammalt tyg och även insektsnät. Det är Caroline (som är också modell) och Rebecka som har gjort den.
 Här är våran klänning som ni redan sett. Den är gjord av gammalt tyg, soppåsar och sladdar. 
 Och till sist har vi Marta som modell för sin och Arins klänning. Denna är gjord av gamla jeans och så tror jag det är gammalt tyg, möjligtvis gamla gardiner.
 
Här har ni bilder från visningen på alla klänningar. Tycker alla har gjort ett riktigt bra jobb och grymt snygga och kreativa klänningar. Bilderna från visningen blev dock inte så bra.. 
 
/ Irma

BRB

7.04.14
 
Stress stress stress! Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har inte haft någon tid till något alls. Förra veckan var det nationella prov och sen fyllde jag 17 år i helgen (grattis till mig)! Nu är det endast en vecka skola och sen blir det lov och på lördag bär det äntligen av till London. Jag lovar att efter imorgon ska det bli bättre bloggning men ikväll tvingas jag spendera hela min fritid till att plugga. Hörs imorgon! 

RSS 2.0